środa, 13 kwietnia 2016

Tangle Teezer

Tangle Teezer - rewolucyjne rozwiązanie do szczotkowania włosów, o którym zrobiło się głośno już parę lat temu. Przyznam szczerze, że mimo iż jestem podatna na wpływy i nowe trendy, to zazwyczaj aby się przekonać do takich rozwiązań, potrzebuję czasu.

Mój pierwszy etap zazwyczaj wygląda w ten sposób: produkt wchodzi na rynek, wszyscy rozpaczliwie odczuwają potrzebę posiadania go. Blogerki, celebrytki i internautki wychwalają go pod niebiosa, natomiast ja śmiejąc się z nich wszystkich, nie widzę nic nadzwyczajnego w konkretnym przedmiocie. Gdy pierwsze emocje opadają i nikt już nie emocjonuje się daną rzeczą, ja dopiero wtedy budzę się i czuję, że w końcu nadszedł mój czas :) Tak było i z Tangle Teezerem.

"Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez ból. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex, ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodane złym traktowaniem."

No więc w końcu i ja zaopatrzyłam się w moje Teezera lecz już przed zakupem stanęłam przed dylematem dotyczącym koloru i modelu.


Oprócz standardowego modelu doszukałam się jeszcze wersji COMPACT, a także AQUA SPLASH czy SALON ELITE. Postanowiłam nie wydziwiać i wybrałam wersję COMPACT, a więc po prostu standardowa wersję, z dodatkowym bajerem jakim jest zamknięcie. Kolor, który wybrałam także mnie urzekł, ponieważ połączenie klasycznej czerni ze złotem, to prawdziwa klasa!


"Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów. Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych, a także dla dzieci, które nie lubią uczucia ciągnięcia podczas rozczesywania"


Szczotka rzeczywiście różni się od tych, które używałam wcześniej. Przez to że myję swoje włosy codziennie, są one z całą pewnością przemęczone i podatne na zniszczenia. Dlatego też po każdym umyciu ciężko mi się z nimi uporać. Na szczęście teraz dzięki Teezerowi mogę rozczesywać je na mokro, dzięki czemu staje się to o wiele prostsze.


A Wy macie swojego Tangle Teezera? Którego wybrałyście? ♥

14 komentarzy:

  1. Mam taki sam :) i szczerze mowiac to nie wyobrazam sobie teraz bez niego zycia :) najlepsza szczotka do wlosow jaka mialam :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuję! ja akurat nie posiadam oryginalnej szczotki TT. Mam jedynie jej zamiennik, który bardzo dobrze się sprawuje. Może kiedyś również kupię oryginalna wersję, gdyż słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda po prostu ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Równiez jestem posiadaczka i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie taką samą szczotkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW świetnie wyglada ja mam inny model :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tangle Teezer to najlepsza szczotka jaka istnieje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i ją uwielbiam !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę oryginalna, ja też uwielbiam tą szczotkę :D. Mam trochę inną wersję, ale to najlepsza szczotka jaką miałam <3
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej sama posiadam tangle teezer, i mega polecam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great product

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. assalamu'alaikum...
    ijin berkunjung dan berkomentar yaa...
    artikelnya bagus, semoga bermanfaat... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak posiadam tą szczotkę i uważam że jest ona świetna polecam także mojego bloga i zapraszam http://ciekawostkiomodzieiurodzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥