wtorek, 5 kwietnia 2016

Avon Hair Care - spray do włosów

Macie swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów? Olejki, maski, odżywki? Ja próbowałam wielu, ale żaden nie wpadł mi w ręce na dłużej niż spray od Avon. Avon Naturals to jedna z serii marki Avon charakteryzująca się delikatnymi i naturalnymi kosmetykami o ciekawych owocowych połączeniach. Jednym z nich jest mój ulubiony spray do włosów, dzięki któremu rozczesywanie włosów przestaje być straszne :)

Najpierw trochę o marce Avon:


Perfumy Avon | Kosmetyki Avon - legenda wśród firm kosmetycznych. Avon to przodująca marka kosmetyczna obecna na całym świecie. Należy do największych w dziedzinie sprzedaży bezpośredniej - jej produkty sprzedaje ponad 6 milionów niezależnych konsultantów w ponad stu krajach świata. Szeroka oferta Avon obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe, perfumy, dodatki czy elementy wyposażenia domu. 



Sama w sumie jestem zaskoczona, że wcześniej tu o nim nie wspominałam. Kosmetyki z Avonu można albo kochać albo nienawidzić, na pewno niska cena to dla nich atut, jednak często przy tym mogłam natrafić na słabą jakość produktu. W Avon Naturals Hair Care spray z całą pewnością można się zakochać.

150 ml tego produktu dostaniemy za niecałe 10 złotych. Zapach moreli i masła Shea, nie przytłacza a sam spray zdecydowanie nie podrażnia ani nie obciąża włosów.


Konsystencja produktu jest rzadka, o bezbarwnym kolorze. Produkt przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. Aplikacja kosmetyku jest szybka i bardzo prosta :) A buteleczka niewielka, zmieści się bez trudu w każdej kosmetyczce czy torebce.


Zazwyczaj używam sprayu na umyte włosy, ponieważ są one wtedy bardzo poplątane, spray pomaga mi się z nimi uporać. Włosy stają się miękkie i przyjemne w dodatku, a rozczesywanie w końcu staje się przyjemne.

W moim przypadku, gdy niestety muszę myć włosy codziennie, spray od Avon Naturals jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Pomaga mi dbać o nie, gdy tak często są męczone codziennym myciem, złą pogodą i innymi.


Dajcie znać, czy znacie ten produkt i czy Wam równiez przypadł do gustu? :) A może macie innych ulubieńców, godnych polecenia? ☻

1 komentarz:

  1. Miałam go już! Podobał mi się :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥