sobota, 9 stycznia 2016

Beskid Żywiecki

Parę dni w górach, w pięknym hotelu, w cudownym towarzystwie było świetną odskocznią, niestety nadszedł czas na powrót do szarej rzeczywistości. Zimno, ponuro, a na dodatek rozpoczęcie egzaminów. Postanowiłam jednak się nie załamywać, wziąć w garść i nie zostawiać niczego na ostatnią chwilę. Mam nadzieję, że styczeń szybko zleci i będę mogła cieszyć się zimowymi feriami :) Tego samego życzę pozostałym studentom ♥






kurtka - Sinsay, spodnie - New Yorker/Stradivarius, buty - Deichmann, szal - New Yorker, rękawiczki, czapka - H&M 

13 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądałaś! Patrząc na zdjęcia stwierdzam, że była dobra zabawa :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze wyjazdu !
    Obyś pozaliczala wszystko , sobie też tego życze :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki! Ja na wyjazd szykuję się po sesji, która u mnie też zbliża się wielkimi krokami. Powodzenia :)
    http://voguejournalist-wannabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminach! Czasem niestety trzeba wrócić do rzeczywistości, ale ten czas szybko zleci i później ferie. Już nie mogę się doczekać! Ostatnie zdjęcie mnie zauroczyło! Z racji, że zrobiłaś je sama mam pytanie, mogłabym je umieścić w mojej szkolnej prezentacji? Oczywiście podpiszę, że to Twoja robota.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne widoki :) pozdrawiam

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool look! Lovely pics) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures
    You look amazing

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia :)

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥