niedziela, 3 maja 2015

Brau Silk epil

Depilacja.. to coś co kobiety kochają tak bardzo. Ehh.. Niestety żadnej z nas to  nie ominie, a przecież zbliża się lato. Co zrobić? Dalej męczyć się z maszynkami? Zacinać się, narzekać, wkurzać, wyklinać i golić co dwa dni? Zastanawiałam się nad różnymi opcjami! Kremy, woski, maszynki, plastry, laser? Jednak depilator chodzi za mną dosyć długo i nie może przestać. Co do opinii na ten temat to nasłuchałam i naczytałam się dosyć sporo. Niestety wśród nich przeważały zawsze te negatywne. Ja się jednak jakoś nie dałam zrazić, postanowiłam, że zanim przyjdzie lato 2015 ja depilator będę miała :) Kupić jeszcze nie zdążyłam, ale zabieram się do tego coraz aktywniej i nie ukrywam tutaj, że Wasza pomoc będzie niezbędna. Wahałam się początkowo, tradycyjny czy może pójść śladami najnowocześniejszych technologii i innowacji i wybrać ten laserowy? Dorzucić kilka stówek więcej i mieć to wszystko z głowy? Jednak jak dwucentymetrowy kwadracik ogarnie całe moje nogi? To będzie trwało wieeeki... Nie kwestionuję, że zrobi to dobrze, bo zapewne by zrobił, jednak najpierw bym musiała przestać być takim beztalenciem. Ja jednak wiele rzeczy łatwych z pozoru, zrobić nie umiem! To się nazywa talent. Tak więc, fakt że to będzie depilator tradycyjny nie jest kwestią podlegającą negocjacjom. Postawiłam więc od razu po tym na firmę Braun, myślę, że w tym sektorze jest to najpewniejsza i najbardziej rozpoznawalna marka z dobrą renomą. Kilka słów o marce: Braun, marka należąca do firmy Procter & Gamble, została założona w 1921 r. przez Maxa Brauna we Frankfurcie w Niemczech. Od początku firma koncentrowała się na ułatwianiu życia i uczynieniu go przyjemniejszym.Na początku produkowała radia, stając się pierwszym producentem radia połączonego z gramofonem. W latach 30. powstało logo Braun, którego używa się do dziś. W 1940 r. Braun opatentował swój pierwszy prototyp golarki dla mężczyzn. W 1950 r. rozpoczęła się seryjna produkcja maszynek. Teraz który? Przecież jest tyle modeli, z tyloma funkcjami, achh te bajery! Ale po co to komu? Chłodzące rękawice, masujące główki, lampki podświetlające nogi? Ok, nie znam się, może się przyda. Oby.. Żeby pieniądze nie poszły w błoto. Tylko, że... wybór na stronie iperfumy jest wciąż naprawdę duży, nawet gdy zdecydowałam się na Brauna  i zaznaczyłam same depilatory zostało ich 16. Sporo biorąc pod uwagę, że mam wybrać jeden, mój pierwszy i to jeszcze taki żeby się do czegoś nadawał. Przedział cenowy? Od 99 złotych do ... 599 złotych! Wśród nich nie ma tych laserowych, te są jeszcze droższe, no ale i tak już je odrzuciłam. Nie oszukując się odrzucam te za 100 złotych, szukam pierwszego lecz DOBREGO depilatora. Jeden wpada mi w oko. Biało różowy, elegancki, prosty, cena 309 złotych, model: Braun Silk épil 5-5280. Co mówi o nim producent? Nowy depilator Silk-épil 5, zaprojektowany z myślą o skutecznym, długotrwałym i wyjątkowo delikatnym usuwaniu włosków, idealnie nadaje się dla kobiet, które dotychczas nie wykonywały depilacji. W depilatorze zastosowano technologią Close-Grip z 40 parami pęset, które usuwają nawet krótkie i cienkie włoski. Urządzenie dysponuje również systemem zapewniającym komfort użytkowania, wyposażonym w rolki masujące, które stymulują skórę. Zestaw obejmuje także rękawicę chłodzącą, która łagodzi podrażnienia po depilacji. Przekonał Was? Mi się podoba.

3 komentarze:

  1. Ja za nic w świecie nie polecam depilatora. Miałam do czynienia z dwoma i to była masakra. Boli i trzeba z godzinę siedzieć przy jednej nodze, żeby się wszystko wyrwało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bałabym się używać depilatora,preferuję bardziej zwykłe maszynki:)) Poza ty ceny też bywają zabójcze,a "badziewia" nie warto brać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Depilator to dla mnie zbrodnia w biały dzień. Nie muszę nawet czytać Twojego postu, aby uciekać. :) Na sam dźwięk "coś" mi się dzieje. Okropieństwo. :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥